Menu
Your Cart

Website-ul nostru este destinat exclusiv persoanelor juridice. Nu vindem persoanelor fizice.

Comandă de peste 1000 lei și primești un tricou CADOU

Termeni si conditii

Website-ul “Feelbox.ro” este detinut si administrat de societatea comerciala FEELBOX RO SRL, cu sediul in Timisoara, str. Ivanovici D. Mendeleev nr. 11/A, parter, cod unic de inregistrare: RO 38362385, numar de inregistrare la Registrul Comertului: J35/4080/2017, cont lei RO80INGB0000999907325784  - ING Bank.

Navigarea pe website-ul feelbox.ro echivaleaza cu intelegerea si acceptarea termenilor de mai jos.

Detinatorul website-ului feelbox.ro isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui site, precum si Termenii si conditiile de folosire, fara nici un fel de notificare prealabila.

In caz de divergenta sau neintelegeri intre Vanzator si Client, se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul Comenzii.

 

1. Definitii

Feelbox.ro este o platforma de comenzi online destinata exclusiv clientilor persoane juridice ce ofera o selectie de echipamente individuale de protectie in munca si sisteme de semnalizare la locul de munca, practice si de calitate.Produsele noastre sunt testate in laboratoare atestate pentru a ne asigura ca sunt sigure si fiabile.


Vanzator - societatea FEELBOX RO SRL, cod unic de inregistrare: RO 38362385, numar de inregistrare la Registrul Comertului: J35/4080/2017, sediu: Timisoara, jud. Timis, str. Ivanovici D. Mendeleev nr. 11/A, parter.

Utilizator – orice persoana care viziteaza site-ul feelbox.ro

Client - persoana juridica care solicita Vanzatorului o Oferta sau efectueaza o Comanda.

Oferta - un document electronic pe care Vanzatorul il trimite Clientului si care contine pretul produselor si serviciilor incluse in solutia feelbox.ro solicitata de Client. Valabilitatea Ofertei este mentionata in continutul ei.

Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si sa faca plata acestora.

Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.

Date personale - nume, adresa, e-mail si telefon ale Utilizatorilor sau Clientilor.

 

2. Drepturile de proprietate Intelectuala

Continutul site-ului Feelbox.ro (imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate) este integral proprietatea FEELBOX RO SRL si a furnizorilor sau partenerilor sai si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acord a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.


 3. Exonerarea de raspundere

Utilizatorul foloseste websiteul pe riscul propriu, Feelbox.ro fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de accesarea sau utilizarea informatiilor de pe site.

Informatiile incluse pe Feelbox.ro au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care Vanzatorul le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Vanzatorului, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.

Feelbox.ro nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit sau e-mailurile trimise de la Feelbox.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari.

Parerile exprimate in cuprinsul materialelor care sunt publicate in sectiunile de blog si in recenzii sunt asumate in intregime de autorii respectivelor materiale si nu implica responsabilitea solidara a Feelbox.ro.

Orice link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar Feelbox.ro nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri.

 

4. Limita accesului la site

Utilizatorii website-ului Feelbox.ro pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, daca respecta urmatoarele:

• limbajul comunicarilor este civilizat;

• continutul nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane;

• nu incalca drepturile de proprietate intelectuala;

• nu contine virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator;

• nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu Feelbox.ro;

• nu sunt e-mailuri in masa ori orice alta forma de spam;

• pentru autentificare nu este utilizata o adresa de e-mail falsa sau in numele unei alte persoane;

• utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului comunicarii si ca, prin continutul ei, nu cauzeaza prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice.

• Feelbox.ro are dreptul sa limiteze accesul Utilizatorului daca acesta nu respecta conditiile de mai sus.


5. Pretul

Preturile de vanzare ale produselor sunt detaliate pe website-ul Feelbox.ro. O solutie completa Feelbox.ro contine mai multe produse si servicii, in functie de cerintele fiecarui Client. Pretul total al solutiei este continut in Oferta pe care reprezentantul de vanzari Feelbox.ro o trimite clientului, in urma discutiei cu acesta.

Preturile din Oferta si Comanda sunt exprimate in lei si sunt valabile pe toata perioada de valabilitate a Ofertei.


6. Comanda

Clientul, prin plasarea Comenzii, isi exprima intentia de a cumpara produsele si serviciile selectate; garanteaza ca toate datele de facturare si de contact sunt reale si corecte; se declara de acord ca un reprezentant al Vanzatorului sa il contacteze pentru confirmarea comenzii. 

Pentru articolele de imbracaminte, reprezentantul Vanzatorului poate solicita clientului sa isi masoare dimensiunile specifice in cm (talie, piept, gat, lungime picior, maneca, etc.) si sa verifice daca sunt in concordanta cu dimensiunile din graficul de marimi al produsului. Masurile nu trebuie comunicate reprezentantului  Vanzatorului, clientul putand sa verifice singur in graficul de marimi. 

Livrarea este gratuita pentru comenzi de peste 500 lei.

Vanzatorul poate refuza o comanda, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, in cazul in care apar urmatoarele situatii:

• clientul anuleaza comanda inainte ca aceasta sa fie achitata si livrata;

• nu se receptioneaza contravaloarea facturii proforme aferente comenzii;

• datele Clientului sunt incorecte sau incomplete;

• activitatea clientului poate produce daune Feelbox.ro sau partenerilor;

• produsele comandate nu se mai fabrica si nu pot fi inlocuite cu unele similare;

• serviciile nu pot fi realizate in conditiile specifice Clientului;

• au existat cel putin doua livrari consecutive esuate la adresa comunicata de client.

Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, Feelbox.ro nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.

In anumite situatii si pentru motive justificate, Feelbox.ro isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. In aceste situatii Vanzatorul va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata in plus.

 

7. Facturare – plata

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Plata se poate face prin ordin de plata sau cu card bancar.

 

8. Garantia

Pentru produsele achizitionate se asigura garantie in conformitate cu Certificatul de garantie aferent fiecarui produs si cu legislatia valabila in Romania. Persoana juridica ce asigura garantia este cea mentionata pe Certificatul de garantie al produsului.

Pentru a beneficia de garantie, Clientul are urmatoarele obligatii:

• produsul sa fi fost cumparat si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;

• sa respecte instructiunile de folosire impuse de producator;

• sa nu faca interventii neautorizate asupra produsului;

• sa pastreze certificatul de garantie si documentul fiscal cu care a cumparat produsul;

• sa pastreze toate accesoriile care au insotit produsul si sa le livreze impreuna cu produsul in garantie.

Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la garantarea produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Clientilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu. Garantia nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.


9. Livrarea

Livrarea se face numai pe teritoriul Romaniei.

Data estimata de livrare poate varia in functie de produse si adresa Clientului si este mentionata in Oferta si Comanda.

Livrarea se face de catre reprezentantii Vanzatorului sau prin intermediul unui Curier.

La momentul livrarii, Clientul trebuie sa faca dovada identitatii sale (carte de identitate, pasaport).

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul confirmarii de catre Client prin e-mail sau la telefonul din Comanda a numelui persoanei imputernicite pentru receptionarea livrarii.


10. Receptia produselor

In cazul in care produsele sunt livrate prin Curier, Clientul se obliga sa verifce integritatea coletului si sa semnaleze orice semn de deteriorare pe bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier si sa anunte Vanzatorul in scris, prin e-mail sau telefonic. In termen de 24 de ore de la data receptionarii coletului, Clientul este obligat sa notifice Vanzatorul, prin e-mail sau telefonic, orice diferenta intre Comanda, factura si cantitatea de produse receptionate. Prin absenta acestei notificari Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate.


 11. Politica de retur

Potivit legislatiei in vigoare, consumatorul (clientul persoana fizica) are dreptul de a returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielilor directe de returnare.

Produsul returnat trebuie sa fie insotit de toate accesoriile cu care a fost vandut, de formularul de retur pus la dispozitie de Vanzator, in original si o copie a facturii de achizitie. Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat într-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, Vanzatorul poate solicita consumatorului o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.


Restrictii privind returul produselor

Conform art. 16 din O.U.G. Nr. 34/2014 NU pot fi returnate produsele de tip comanda speciala, adica confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.

 

12. Informatii despre DEEE

Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat. Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, Clientii vor avea in vedere urmatoarele:

Clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE.

Colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEEE, direct de catre Vanzator sau prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE.

Clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate la momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie.

Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari separate.

 

13. Prelucrarea datelor cu caracter personal

„Date cu caracter personal” înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;

„Prelucrare” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea;

Vanzatorul inregistreaza numai informatiile cu caracter personal oferite voluntar de catre Utilizator sau Client pentru desfasurarea activitatii comerciale: nume, e-mail, telefon, adresa livrare. Nu se colecteaza date legate de originea rasială sau etnica. Nu se colecteaza date legate despre convingerile politice, religioase, filozofice ori de natura similara. Nu se colecteaza date despre apartenenta sindicală. Nu se colecteaza date legate despre starea de sanatate si viata sexuala. Nu se colecteaza date care permit, direct sau indirect, localizarea geografică a persoanelor fizice prin mijloace de comunicaţii electronice (de ex. GPS). Nu se colecteaza date care au ca scop monitorizarea sau evaluarea unor aspecte de personalitate, precum comportamentul sau alte asemenea aspecte (de ex., sistemele de profilare). Nu colecteaza date despre minori.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si a Regulamentului (UE) nr. 679/2016, al Parlamentului European și al Consiliului Uniunii Europene, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, Vanzatorul are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizeaza Utilizatorii/Clientii.

Vanzatorul respecta dreptul la confidentialitate datelor fiecarei persoane care acceseaza Feelbox.ro si nu va colecta date personale despre Utilizator/Client exceptand situatia in care Utilizatorii/Clientii insisi comunica aceste date.

Prin solicitarea unei Oferte sau efectuarea unei Comenzi si completarea datelor personale in formularele de inscriere, Utilizatorii/Clientii declara ca sunt de acord ca toate datele lor personale sa fie incluse in baza de date a Vanzatorului si isi dau acordul expres si neechivoc ca toate datele lor personale sa fie stocate si utilizate pentru:

• comunicare comerciala si in scop de marketing: oferte, formulare de comanda, confirmari de livrare, promotii, sondaje de satisfactie a clientilor privind produsele si serviciile Vanzatorului;

• transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbari in website, administrare cont, etc);

• statistici interne necesare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promotii, functionalitati si servicii noi;

• pentru a asigura accesul la sectiuni cu acces limitat ale Feelbox.ro;

• urmarirea datelor de vanzari.

Vanzatorul nu va dezvalui nici un fel de informatie despre Utilizatorii/Clientii sai fara a primi mai intai consimtamantul expres al acestora in aceasta privinta. In acelasi timp insa, poate dezvalui informatii si date cu caracter personal atunci cand acest lucru este prevazut expres prin lege.

Conform Legii nr. 677/2001 si a Regulamentului (UE) nr. 679/2016, al Parlamentului European și al Consiliului Uniunii Europene, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, Utilizatorii/Clientii beneficiaza de dreptul la informare, acces la date, interventie, opozitie, de a nu fi supus unei decizii individuale si de a se adresa justitiei. Totodata, acestia au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, orice persoana se poate adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul Vanzatorului sau o poate trimite prin posta electronica la adresa de e-mail specificata in sectiunea “Contact”.

Pe baza unei cereri scrise isi pot exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:

• o data pe an, confirmarea faptului ca datele personale sunt sau nu prelucrate;

• sa intervina asupra datelor transmise;

• sa se opuna prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara.

• sa solicite stergerea datelor cu caracter personal din baza de date a Vanzatorului prin trimterea unei solicitari prin intermediul formularului din pagina de contact sau a adresei de e-mail de pe pagina principala a website-ului. 


Orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.


14. Colectarea automata de date cu caracter non-personal - “cookies”

In unele cazuri este posibil ca Vanzatorul sa colecteze informatii cu caracter non-personal despre Utilizatori. Exemple de informatii de acest tip sunt: tipul de browser folosit, sistemul de operare al calculatorului folosit si numele domeniului website-ului de unde a fost facuta conexiunea catre website-ul FeelBox.ro.

In timpul vizitarii FeelBox.ro se pot stoca anumite informatii pe computerul Utilizatorului. Aceste informatii vor fi sub forma unui fisier "Cookie" sau a unui fisier similar. Aceste fisiere "Cookies" ajuta Vanzatorul sa raspunda cat mai bine intereselor si preferintelor Utilizatorilor. Cu cele mai multe browsere de Internet se pot sterge sau bloca fisierele „Cookies” sau se poate primi o atentionare inaintea primirii unui astfel de fisier.

Se recomanda consultarea instructiunilor browser-ului pentru a afla mai multe informatii despre aceste functii.